Wishlist

9 thoughts on “Wishlist

  1. Daarnaast moet ik nog zeggen dat iedereen wel in zijn leven naar de huishoudbeurs 'moet'zijn geweest. Ik vond het wel leuk, maar ook met veel kraampjes en teveel onzinnige producten:PEn iedereen koopt daar van alles en nog wat, net of het gratis wordt aangeboden:O!XoXoH&Cfrom Amsterdamwww.sistersandsisters.com

  2. Ik had het in de zomer gekregen dus ik heb nog wel een paar maanden, miss Fi moet ik eerlijk zeggen dat lees ik nooit, vind haar altijd een beetjé te doen in het blad terwijl ze bij Boulevard enzo heel erg leuk is.Ik lees vaker It's You, you you :p IK HERKEN mijzelf met alles (bijna) hahahaPS wij gaan je volgen, volg je terug?XOXO

  3. i really like the shoes!en dankjewel voor het lieve berichtje.. maar me haar is aardig veel werk hoor haha:)thanks for commenting..I got a new outfit post come check it out..XO model from hollandwww.mirfashion.blogspot.comeveryday a new post (L)

Leave a Reply

