HELP ME!

This is a message for the Dutchies around here so I’m just gonna do it in dutch ;D

***

Ik ben op zoek naar een kamer! Zoals jullie misschien weten zit ik op dit moment in het geweldige *kuch* Wezep en wil ik in de stad Zwolle gaan wonen. Het probleem is echter dat ik tot nu toe nog steeds geen kamer gevonden heb. Ik zit met een maand opzegtermijn dus wil ik 1 augustus verhuizen, moet ik voor 1 juli mijn huur opgezegd hebben. Dit is nog maar 1 week dus:

HELP!

Ik ben op zoek naar een kamer in Zwolle van ongeveer 10m2 (groter mag altijd ;D) die niet duurder is dan 300 euro. As I said, ik moet erin kunnen op 1 augustus en voor 1 juli weten of ik hem heb. Weten jullie nog iets voor mij (misschien heb je vrienden die een kamer vrij hebben of via via iets gehoord), laat het me dan alsjeblieft weten, ik ben echt wanhopig at the moment.

Alvast bedankt!

2 thoughts on “HELP ME!

Leave a Reply

